Regulament
Imprimanta online „Cintapunto”, care operează la adresa https://cintapunto.ro/, este administrată de compania
CINTAPUNTO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
Ul. INDIRY GANDHI 35, lok. U-05B,
WARSZAWA, 02-776, POLONIA
NIP: 9512544044
adresă de e-mail birou: [email protected],
adresă de e-mail pentru plasarea comenzilor: [email protected]
contabilitate: [email protected]
număr telefon +48 222 662 476.
I. DISPOZIȚII GENERALE
1. Imprimanta online „Cintapunto” disponibilă la adresa www.cintapunto.pl
2. Utilizarea Imprimantei Online „Cintapunto” este posibilă după crearea unui cont și completarea corectă a formularului de înregistrare, în care trebuie să furnizați o parolă și un nume de utilizator. Contul devine activ după completarea tuturor câmpurilor, acceptarea Regulamentului și apăsarea butonului „Înregistrează-te”. Se acceptă înregistrarea clienților care dețin firme în țările Uniunii Europene.
3. Crearea unui cont la Imprimanta Online „Cintapunto” este echivalentă cu citirea și acceptarea Regulamentului.
4. Crearea unui cont este posibilă pentru persoanele juridice, unitățile organizatorice fără personalitate juridică care, conform legislației separate, au dreptul de a achiziționa drepturi și de a încheia obligații în nume propriu, precum și pentru persoanele fizice care desfășoară activități economice sau profesionale și care intenționează să efectueze acte juridice în domeniul afacerii lor.
5. Pentru fiecare comandă, Vânzătorul va emite o factură VAT conform legislației în vigoare. Clienții care dețin un număr de TVA activ UE (număr activ în registrul VIES) pot solicita o factură cu TVA 0%. Condiția pentru emiterea acestei facturi este expedierea directă din Imprimanta Online „Cintapunto” către un stat UE prin intermediul curierului Imprimantei.
6. Clienții care dețin firme în țările Uniunii Europene pot solicita o factură în euro. Factura va fi calculată la cursul mediu NBP din ultima zi lucrătoare anterioară emiterii acesteia.
7. Vânzătorul va emite factura în format electronic și va informa Clientul despre disponibilitatea acesteia printr-un e-mail.
II. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE
1. Crearea unui cont pe site-ul www.cintapunto.pl și completarea formularului de comandă sunt echivalente cu acordul Clientului pentru prelucrarea datelor sale personale de către compania Cintapunto Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością care administrează site-ul www.cintapunto.pl (conform Legii din 29.08.97 privind protecția datelor personale, Monitorul Oficial nr. 133, art. 883.) și pentru emiterea facturii fără semnătura Clientului.
2. Datele personale ale Clientului sunt protejate conform legislației privind protecția datelor și nu sunt transmise, vândute sau împrumutate altor persoane sau instituții. Acestea sunt necesare pentru îndeplinirea contractului de vânzare-cumpărare a bunurilor și serviciilor.
3. Accesul la datele personale este oferit doar administratorului Imprimantei Online „Cintapunto”.
4. Fiecare Client care a completat formularul de comandă are posibilitatea de a accesa datele sale pentru a le verifica, modifica sau solicita ștergerea acestora trimițând o cerere către administrator.
5. Toate datele colectate în timpul vizitei clienților pe site-ul nostru sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice, pentru a înțelege mai bine și a ne adapta la preferințele clienților. Datele colectate în procesul de înregistrare sunt utilizate doar pentru realizarea comenzilor și pentru prezentarea ofertei comerciale a companiei Cintapunto Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością și a site-ului cintapunto.pl. Aceste date nu sunt și nu vor fi niciodată furnizate terților. Datele vor fi procesate conform Legii din 29 august 1997 privind protecția datelor personale (Monitorul Oficial nr. 133, art. 833).
În cazul în care un client renunță la statutul de membru al site-ului cintapunto.pl, toate datele clientului vor fi șterse din sistemul nostru. Renunțarea la statutul de membru poate fi făcută prin trimiterea unei solicitări prin e-mail.
III. PROCEDURA DE PLASARE ȘI EXECUTARE A COMENZILOR
1. Condiția principală pentru realizarea achizițiilor este completarea corectă a datelor de contact, inclusiv o adresă de e-mail validă și un număr de telefon pentru confirmarea comenzii.
2. Adresa de e-mail și numărul de telefon furnizate de utilizator pot fi folosite pentru verificarea comenzilor.
3. Comenzile care conțin date incorect completate (adresă de e-mail inexistentă sau lipsa unui număr de telefon) nu vor fi luate în considerare.
4. Comenzile se pot plasa prin formularul de comandă de pe site-ul cintapunto.pl sau prin e-mail.
5. Comenzile sunt acceptate non-stop, în fiecare zi a anului. Comenzile plasate în weekend sau în zilele de sărbătoare vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
6. Comenzile plasate până la ora 13:00 și plătite cu cardul vor fi procesate în aceeași zi, cu livrare în următoarea zi lucrătoare, cu excepția cazului în care condițiile de livrare sunt diferite în descrierea produsului.
7. Comenzile plătite prin transfer bancar vor fi procesate după confirmarea plății, până la ora 13:00. Dacă plata este confirmată după ora 13:00, comanda va fi procesată în următoarea zi lucrătoare, cu excepția cazului în care descrierea produsului indică alte condiții de realizare sau livrare.
8. Toate comenzile sunt procesate pentru livrare în ziua lucrătoare următoare. Nu este posibilă realizarea comenzilor cu ridicare în ziua de sâmbătă.
9. Toate prețurile sunt exprimate în zloți polonezi și nu includ TVA. Prețul menționat pentru fiecare produs este valabil în momentul plasării comenzii de către Client. Imprimanta Online „Cintapunto” își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor disponibile, de a introduce produse noi în ofertă, de a organiza și anula promoții pe site-ul Imprimantei Online „Cintapunto” sau de a introduce modificări în acestea. Disponibilitatea produselor depinde de stocuri, astfel că în cazul în care un produs nu este disponibil, Clientul va fi informat imediat despre acest lucru, precum și despre termenul de livrare al comenzii.
10. Imprimanta Online „Cintapunto” nu este responsabilă pentru neexecutarea sau executarea defectuoasă a serviciilor furnizate, care sunt rezultatul unui eveniment de Forță Majoră, al unui comportament culpabil al clientului sau al nerespectării de către acesta a legislației sau a prezentelor termeni și condiții, sau al unor factori externi asupra căror Imprimanta Online „Cintapunto” nu are control.
Definiție:
Forța Majoră – un eveniment extraordinar, extern celui afectat de Forța Majoră, imposibil de prevăzut și de evitat, incluzând: pandemii, fenomene naturale, război, greve, acte ale autorităților statului sau ale autorităților locale.
IV. PROIECT GRAFIC
Proiectul grafic – proiect realizat de Client împreună cu eventualele observații tehnice ale Clientului. Proiectul trebuie să fie trimis de Client în timpul plasării comenzii prin opțiunea „Încărcați fișierul” sau prin e-mail. Pentru clienții care nu au un proiect, proiectul grafic este realizat gratuit de „Cintapunto”. Dacă clientul anulează comanda, pentru proiectul realizat anterior de tipografia online „Cintapunto” se va percepe o taxă de 99 PLN.
V. TIMPUL DE EXPEDIERE, PLĂȚI, LIVRARE
1. Bunurile comandate sunt livrate prin curierat. Există posibilitatea de a ridica personal bunurile de la biroul companiei Cintapunto Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sau de la altă locație.
2. Costurile de livrare sunt suportate de cumpărător. În cazuri specifice, în cazul în care tipografia online „Cintapunto” permite acest lucru, taxa de livrare poate fi transferată la proprietarul tipografiei.
3. În cazul în care expedierea nu este ridicată de către client, costurile de livrare și returnare vor fi suportate de client. După primirea expedierii nerecepționate, tipografia online „Cintapunto” va informa clientul prin e-mail despre costurile de livrare, pe care clientul trebuie să le plătească în termen de 7 zile. În cazul în care suma nu este plătită, restanța va fi transferată unei firme de recuperare a creanțelor. Clientul va suporta, de asemenea, costurile de recuperare a creanțelor.
4. Timpul de livrare al expediției = timpul de procesare al comenzii + timpul de livrare.
5. În cazul plății prin transfer bancar, termenul de livrare va fi prelungit cu timpul necesar realizării transferului.
Expedițiile realizate prin compania de curierat sunt de obicei livrate a doua zi lucrătoare după expedierea din depozitul nostru.
6. Tipografia online „Cintapunto” nu își asumă responsabilitatea pentru întârzierile în livrare cauzate de nerespectarea contractelor de către compania de curierat sau întârzierile legate de procedurile vamale.
7. Termenul de realizare al comenzii nu include timpul necesar pentru procedurile vamale, asupra căror tipografia online „Cintapunto” nu are control.
8. Clientul poate efectua modificări la comandă până la emiterea facturii/facturii proforme/bonului fiscal.
9. Clientul poate anula comanda integral doar până la începutul procesării acesteia.
9. Tipografia online „Cintapunto” permite clienților să efectueze plata comenzii prin următoarele metode:
9.1. card bancar sau transfer bancar prin sistemul PayU – plata cu cardul bancar sau prin așa-numitul transfer rapid. Transferul rapid presupune că, la plasarea comenzii, clientul este redirecționat pe pagina bancii sale, se autentifică și primește un formular de transfer pentru a fi confirmat cu parola. Clientul nu trebuie să furnizeze alte informații. De asemenea, imediat ce transferul este efectuat, tipografia primește o notificare că plata comenzii a fost efectuată și poate expedia produsul. Întreaga tranzacție este gestionată de Stripe, care garantează securitatea acesteia;
9.2. plată prin transfer bancar pe contul bancar al tipografiei.
10. Metoda de livrare este aleasă de cumpărător la plasarea comenzii.
VI. LIMITAREA PRETENȚIILOR COMPENSATORII
1. Tipografia online „Cintapunto” este responsabilă compensator pentru acțiunile intenționate ale persoanelor care o reprezintă sau ale persoanelor pe care le utilizează pentru îndeplinirea obligațiilor. Răspunderea ce depășește domeniul menționat mai sus este exclusă.
2. Indiferent de dispozițiile acestui paragraf, pretențiile compensatorii împotriva „Cintapunto” sunt limitate la valoarea comenzii plasate de către client.
3. În niciun caz, tipografia online „Cintapunto” nu este responsabilă pentru pierderile economice care nu au fost obținute din cauza neexecutării sau executării defectuoase a obligațiilor de către „Cintapunto”.
4. Tipografia online „Cintapunto” nu este responsabilă pentru neexecutarea sau executarea defectuoasă a serviciilor de către persoane sau entități terțe, pe care tipografia le utilizează pentru realizarea comenzilor sau serviciilor (de exemplu, transportatori), în special pentru întârzierile cauzate de aceste persoane sau entități terțe.
5. Tipografia online „Cintapunto” nu este responsabilă pentru greșelile făcute în conținutul comenzii plasate de client.
6. Tipografia online „Cintapunto” nu își asumă responsabilitatea pentru conținutul proiectului grafic.
7. Tipografia online „Cintapunto” nu este responsabilă pentru erorile materiale care apar în proiectele grafice și fișierele trimise la tipografie. Responsabilitatea pentru verificarea proiectului grafic îi revine clientului.
8. Tipografia online „Cintapunto” nu își asumă responsabilitatea pentru diferențele de culoare rezultate din conversia spațiilor coloristice altele decât CMYK și culorile suplimentare (de exemplu, PANTONE, HKS etc.) în spațiul de culoare CMYK.
VII. RECLAMAȚII
1. Clientul are dreptul de a depune o reclamație pentru bunuri care prezintă defecte și viciile care nu au fost observate la momentul vânzării. Termenul pentru depunerea reclamației este de 14 zile lucrătoare de la livrarea produsului.
2. Clientul care depune o reclamație are obligația de a completa corect FORMULARUL DE RECLAMAȚIE, completând următoarele informații:
- Data reclamației;
- Informații de contact ale reclamantului (denumirea și adresa firmei, e-mail, telefon, adresa de livrare a produsului);
- Data achiziției și numărul facturii;
- Produsul defect (denumire, cantitate);
- Descrierea cauzei defectării.
3. Produsul defect, împreună cu FORMULARUL DE RECLAMAȚIE completat, trebuie trimis la adresa companiei: Cintapunto Poland Sp. z o.o. ul. Kwiatkowskiego 6A, 03-984 Varșovia.
4. Vânzătorul va analiza reclamațiile imediat după primirea acestora, dar nu mai târziu de 14 zile lucrătoare. Acest termen poate fi prelungit în funcție de complexitatea reclamației.
5. Vânzătorul va informa clientul despre rezultatul analizei reclamației printr-o scrisoare trimisă la adresa indicată de client în formularul de reclamație. În cazul unei reclamații favorabile, compensarea va rezulta din cererea depusă anterior. Vânzătorul are dreptul de a negocia cererea depusă în reclamație. În cazul unei reclamații nefavorabile, clientul va fi responsabil pentru costurile de returnare a comenzii reclamate. Compensarea reclamației poate fi realizată prin rambursarea integrală sau parțială a sumei sau prin acordarea unui discount. Vânzătorul va solicita returnarea integrală sau parțială a comenzii reclamate.
6. La momentul predării produsului transportatorului, beneficiile și obligațiile legate de produs și riscul de pierdere sau deteriorare a produsului trec asupra clientului. Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru pierderea, deteriorarea sau deteriorarea produsului de la momentul predării acestuia la transport până la livrarea către client. Clientul este obligat să verifice coletul și să deschidă conținutul acestuia în prezența curierului (după semnarea recepționării coletului). Dacă se constată pierderi sau deteriorări ale produsului în timpul transportului, clientul este obligat să întreprindă toate măsurile necesare pentru a stabili răspunderea transportatorului. Reclamația poate fi analizată după primirea de către client a unui raport de daune întocmit în prezența curierului, cu data livrării produsului, informații complete despre starea coletului și măsurile de protecție interne și externe ale ambalajului. Reclamația trebuie să fie completată și cu documentația foto a produsului deteriorat și ambalajului. Documentația completă va fi trimisă companiei de curierat. Vânzătorul își rezervă dreptul de a condiționa rezultatul reclamației de răspunsul primit de la compania de curierat.
7. După finalizarea proiectului grafic și trimiterea fișierelor grafice către noi, clientul poate solicita modificări sau poate retrage fișierele trimise în termen de 1 oră, informându-ne prin telefon sau e-mail. După imprimarea comenzii, nu se mai pot efectua modificări sau opri procesul de imprimare și expediere al comenzii.
8. Rambursarea sumei achitate pentru comandă este posibilă doar până la începerea procesului de imprimare. După imprimarea și livrarea comenzii, rambursarea nu mai este posibilă.
9. Clientul are dreptul de a contesta decizia privind reclamația în termen de cel mult 3 zile lucrătoare.